Årsmøter 2018

Årsmøte, stiftelsesårsmøte og stiftelsesfest

3. feb, kl. 15:00 — 21:00, Årsmøte: Askim Rådhus, Stiftelsesårsmøte og stiftelsesfest: Bamsrudlåven, Mysen

Innkalling til årsmøter 2018

Vi innkaller med dette våre medlemmer til både årsmøte i Askim Arbeiderparti og Indre Østfold Arbeiderparti lørdag 3. februar.

Med bakgrunn i den vedtatte kommunesammenslåingen mellom kommunene Askim, Eidsberg, Hobøl, Spydeberg og Trøgstad har det det siste året pågått en grundig organisasjonsmessig prosess for å slå sammen disse kommunepartiene til ett Indre Østfold Arbeiderparti. Medlemsmøtene i de respektive kommunepartiene har gitt fullmakt til mandat til en organisasjonsgruppe og en strategigruppe, samt en koordineringsgruppe. Fullmakter er bl.a. gitt for innstilling fra koordineringsgruppen mtp budsjett og vedtekter, samt at medlemmene har vært involvert i prosess med nedsettelse av en valgkomité.

På dette grunnlaget er vi nå klare for å opprette Indre Østfold Arbeiderparti. Medlemmene i dagens kommunepartier møtes på egne ordinære årsmøter hvor dagens kommuneparti omdannes, for deretter å komme sammen til felles stiftelsesårsmøte for Indre Østfold Arbeiderparti. Etter stiftelsesårsmøtet inviteres alle medlemmer til stiftelsesfest!

Med forbehold om at stiftelsesårsmøtet vedtar en avdelingsstruktur, blir partiavdelingene opprettet innen kort tid etter opprettelse av kommunepartiet.

Årsmøte Askim Arbeiderparti

Sted: Askim Rådhus Tid: 3. februar kl.15.00

Saksliste

1. Åpning v/ leder

2. Konstituering - Valg av møteleder - Valg av referent

3. Beretninger

4. Regnskap

5. Innkomne forslag

6. Omdanning av Askim Arbeiderparti til Indre Østfold Arbeiderparti avd. Askim

7. Valg

Alle medlemmer i Askim Arbeiderparti er velkommen.

Forslag sendes styret senest 2 uker før møtet. Forslagene kan sendes på mail til [email protected]

Stiftelsesårsmøte Indre Østfold Arbeiderparti

Sted: Bamsrudlåven, Mysen.

Tid: 3. februar kl.17.00

Saksliste

1. Åpning

2. Konstituering - Valg av møteleder - Valg av referent - Valg av tellekorps

3. Opprettelse av Indre Østfold Arbeiderparti

4. Innkomne forslag

5. Vedtekter

6. Budsjett

7. Valg

Alle medlemmer i Askim Arbeiderparti, Eidsberg Arbeiderparti, Hobøl Arbeiderparti, Spydeberg Arbeiderparti og Trøgstad Arbeiderparti er velkommen.

Forslag sendes styret i Askim Arbeiderparti senest 2 uker før møtet. Forslagene kan sendes på mail til [email protected]

Stiftelsesfest!

Sted: Bamsrudlåven, Mysen.

Tid: 3. februar kl.19.00

Vi inviterer alle medlemmer i Indre Østfold Arbeiderparti til stiftelsesfest for det nye kommunepartiet i møtelokalene på Bamsrudlåven etter at stiftelsesårsmøtet er hevet rundt kl.19.00.

Egenandel pr. pers: 250kr.  Egenandelen dekker kaffe ved ankomst, middag, dessert med kaffe og mineralvann. Evt alkoholholdig drikke må dekkes selv.

Påmeldingsfrist: Torsdag 25. januar. Påmelding sendes til Camilla Aas på e-post til [email protected]

PS: Påmelding er bindende!